[linux] zakazat pakety alebo to nechat na jadro?

Úterý Leden 22 12:23:49 CET 2002

-> no... sa mi nechce verit ze sa pytas na take veci :)

ako vidis pytam sa.

-> ved vies ze ak mas zahltenu linku pripadne aj jadro zbytocnymi paketmi,
-> tak filter ti moc nepomoze. pomohol by o kus dalej teda tam kde si ty
-> napojeny (provider). najlepsia cesta je napisat providerovi nech
-> odblokuje istu IPcku a je to...

filter na linke pomohol ale masina je vyhulena. Chcem aby bola menej
vyhulena. Takze please doveruj mi ze viem co sa pytam a odpovedz mi na
otazku. Dakujem.

-> > ista masina preziva vela DDos utokov. Okrem ineho je zahltena paketmi a
-> > zislo by sa trochu znizit zataz. Oplati sa zakazat prijem paketov a
-> > niektore porty ipchainami? Znizi to zataz v porovnani s tym ze by jadro
-> > checkovalo ci je port otvoreny?

 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...