[linux] zakazat pakety alebo to nechat na jadro?

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Úterý Leden 22 12:36:50 CET 2002

Pokial spravne rozumiem, tebe ide o to, ako je vytazena masina, tym ci
zahodi paket vtedy alebo vtedy. Podla mna (aka imho) je lepsie to
filtrovat, preto ze ked sa nefiltruje a pride poziadavka o connect na dany
port a tam nic nie je , jadro po obdrzani paketu musi zistit, ci tam nic
nie je. Kdezto pri filtrovani paket, ktory tam smeruje zahodi a nic viac.
Tym sa usetria operaci na prezeranie otvorenych portov.
Tak to vidim ja.

Bye
Pete