[linux] Graficka

pivoluska na globtelnet.sk pivoluska na globtelnet.sk
Pondělí Leden 21 17:04:14 CET 2002

Ahoj!

Ako Ti to zamrzne?

Ja mam Permedia 2 AGP a obcas mi tiez "vytuhnu" iXy. Zmenia sa farby
alebo ostane predo mnou cierna obrazovka. Staci sa mi ale na chvilku
prepnut na textovu konzolu a vza5i s5 do iXov a uz to ide.

mP