[linux] Open source a samosprava

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Leden 22 20:24:31 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 07:53:51PM +0100, Pavel Kosarnik wrote:
> Dobry den,
>
> pred casom sa o nasadeni open source v samosprave miest a obci u nas hovorilo
> v suvislosti s VZN mesta Martin. V nasom meste (Hnusta) sme pokrocili dalej a
> v ramci intranetu sme vyvinuli aplikaciu na vyberanie miestnych poplatkov za
> spracovanie komunalnych odpadov. Mali by sme zaujem to poskytnut ostatnym
> mestam a obciam pod licenciou GNU GPL ale chcem sa Vas opytat, ci je to vobec
> mozne. Ide o to, ze to bezi s databazou ORACLE, ktora je samozrejme za
> uhradu. Principialne je sice mozne pouzit inu databazu, ale nas informacny
> [...]

GNU GPL nijako neobmedzuje (ani nespecifikuje) ostatne produkty, s ktorymi
dany program spolupracuje. GPL sa vztahuje len na to, co pod touto licenciou
zverejnite (pokial to samotnu licenciu nejako neporusuje). Ak ste celeu
aplikaciu vyvinuli od zakladu sami (alebo ste zaclenili casti softveru, ktory
je s GNU GPL kompatibilny), mozte ju (podla vsetkeho) pod GNU GPL aj zverejnit.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |