[linux] Open source a samosprava

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Leden 22 21:38:03 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 09:28:30PM +0100, Jozef Kosoru wrote:

> Este raz si poriadne precitaj co som napisal:)
> "Pre taketo ucely existuje licencia LGPL, ktora dovoluje
> dynamicky linkovat aj komercny soft." ...a samozrejme
> LGPL sa neobmedzuje len na kniznice.

Este raz som si to precital a vidim, ze Matus ma pravdu.
Bohuzial sa mylis. A aby som bol konkretny, mylis sa v tomto:

"tak ho (teoreticky) nemozete uverejnit pod GPL"

Ostatne je viac-menej pravda.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |