[linux] Genius NetScroll + Vv KDE (RH7.1)

Pavel Grancic pg na alfabase.sk
Středa Leden 23 11:41:05 CET 2002

Zdravim,

pouzivam RH 7.1 s prislusnymi Xami (KDE). Pouzivam Genius NetScroll+ na
PS/2, ktoru som najprv nainstaloval ako Generic, takze nefungovalo kolecko.
Ked som ju zmenil na NetScroll+, tak v shelli chodi v poriadku, ale v Xoch
blbne. Da sa posuvat len horizontalne, ked spravim nejaky vertikalny pohyb,
tak vzdy zaparkuje do praveho horneho rohu. Kolecko funguje. Takze sa mozem
pohybovat akurat tak v prvom riadku doprava a dolava. Vie niekto ako to
nastavit ?

Vdaka,
Granko

P.S: preco, ked vytiahnem mys/restartnem alebo zastrcim mys/restartnem, tak
as pusti kudzu a najde zmenu, ale ked ju vytiahnem alebo zastrcim za jazdy,
tak kuzdu nic nespozna ?