[linux] autentifikacia uzivatelov v squid

Jozef Novikmec novikmec na lynx.sk
Středa Leden 23 16:02:11 CET 2002

On Mon, 21 Jan 2002, Julius Loman wrote:

Pred casom (asi tak 4 mesiace) som skusal do squida dostal NTLM
autentizaciu ale nepodarilo sa mi to. Moj odhad bol ze kvoli tomu ze
som to skusal voci W2k a nie NT4, pretoze som trochu komunikoval s ludmi z
konfery a im to voci NT4 s takou konfiguraciou ide. Ja som NT4 nemal
:-() (neviem ze ci mam plakat alebo sa smiat :-))

Mozno to medzicasom fixli a uz to ide aj voci W2k.

Co sa tyka klientov tak tam je pravda ze to zvlada len IE nativne ale v
Chipe 01/02 bol navod k jednemu programu ktory dokaze obabrat MS proxy
takze by to malo vediet obabrat aj squida:-)

Keby si sa s tym hral a islo by ti to tak mi daj prosim vediet.

--
Ing. Jozef Novikmec
Linux system administrator