[linux] OT: problem s ramkou

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Čtvrtek Leden 24 12:39:09 CET 2002

zdravim vsetkych

je to vazne OT, ale s aspon nieco to s linuxom ma spolocne. Mam masinu
zlozenu z hnusnej korejskej dosky (lacnej) a 128 sdram - AM1 PC 133.
Vsetko je OK,
ale problem nastane ked zmenim rychlost zbernice sdramky v biose z 100
na 133 tak mi kompletne vsetky operacne systemy od M$ mrznu a mrznu a
hlavne mrznu v openGL a direct3d aplikaciach. Zaujimave je, ze
mandrake8.1 je uplne v pohode a slape a slape, niesu problemy ani s
nvidiackym glx-om, cize openGL (tuxracer napr) v linuxe ide absolutne
spolahlivo. Je mi jasne, ze tu sa asi riesenia nedockam, a
ospravedlnujem sa tym koho som popudil tymto mailom, ale uz som z toho
magor a nemozem kvoli tomu spat. Takze keby mal niekto nejaky napad,
popripade vedel ma odkazat niekam bol by som mu povdacny.

Vopred dakujem za odpovede typu google?q=xxx :)) tam som uz pozeral,
dokonca som uz bol aj na sajtoch vyrobcov mojho hw.

majte sa

Michal Toth