[linux] Inno3D nVidia GeForce2 MX200

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Čtvrtek Leden 24 13:07:05 CET 2002

chod na www.xfree86.com kde si mozes stiahnut novsi X server - doporucujem
minimalne 4.0.1, lebo k starsim sa ti nepodari nainstalovat nvidiacke ovladace
- ku kazdemu serveru je velmi pekny instalacny navod, takze sa nemas coho bat.
(instalovat nvidiacke ovladace nieje nutnost pokial nechces pouzivat opengl
veci) Btw. 20. januara vysiel novy XFree86 4.2.0.

ps. alebo si stiahni 2.2.16-22 jadro, skompiluj si ho - opat je k tomu pekny
navod, a potom si uz iba pridaj do lilo.conf nejaku polozku ktora bude
bootovat s tym jadrom - a pozri si kernel-howto.