[linux] MS Netmeeting cez Linux firewall

Čtvrtek Leden 24 17:18:13 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 04:51:46PM +0100, Milan Hromada wrote:
> Mate to prosim vas niekto rozbehane a su nato nejake specialne
> poziadavky?
V pripade ze hovoris o maskarade tak pecni jadro aktualnym netfiltrom, ten ma
na to modul. Vsimol som vcera v changelogu okolo 2.4.18-pre6, ze tam je
"netfilter update", takze mozno staci aktualne -pre. Potom jednoducho
modprobe ip_conntrack_h323 ip_nat_h323
a je to. My to bezime zruba asi mesiac a pol, ja som to osobne v akcii nevidel
(len z logov vidim ze ludia to pouzivaju), ale useri tvrdia ze to ide.

> Dik
S pozdravom,

                NT, now approaching 23x6 availability.