[linux] OT: problem s ramkou

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 24 19:18:38 CET 2002

--- Michal Toth <michal.toth na oracle.com> wrote:
> zdravim vsetkych

aj ja :-)

> je to vazne OT, ale s aspon nieco to s linuxom ma
> spolocne. Mam masinu
> zlozenu z hnusnej korejskej dosky (lacnej) a 128
> sdram - AM1 PC 133.
> Vsetko je OK,
> ale problem nastane ked zmenim rychlost zbernice
> sdramky v biose z 100
> na 133 tak mi kompletne vsetky operacne systemy od

aka je ta doska ? poznam vela vyrobcov dosiek ale hw z
koree iba daewoo monitory :-)

ake ma cas latency ? co som skusal, tak mi moje ramky
zozrali vsetko, ale to som uz nemal am1 ale apacer a
pqi, lebo am1 mi odisla na reklamaciu do velkoskladu
(nebudem menovat velkosklad, v ktorom dodavaju taky
nestabilny hw, kto chce si to zisti :-). doporucujem
skusit cl3, to by malo byt stabilnejsie.

okrem toho by bolo mozno dobre v dxdiag vypnut agp
texturing a cez nejake tweakovacie programy nanutit
doske iba agp2x alebo agp1x. ktovie, co to spravi :-)

pripadne pravym kliknut na tento pocitac a da sa tam
regulovat hardwareova akceleracia grafiky (ked som mal
pentium100 ram zo znackovou doskou s rozsirenym
intelackym chipsetom a grafiku z este rozsirenejsim
chipom, tak som to musel vzdy znizit na minimum kvoli
stabilite, lebo sa neznasali [teraz dufam, ze ma
intelisti nebudu flamovat])

jard