[linux] Webmail

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Leden 24 21:09:31 CET 2002

Zdravim,
hladam vhodny webmail, ale akosi nemozem najst taky co by mi vyhovoval a
skor ako sa pustim do pisania vlastne sa takto verejne pytam ci niekdo
nieco take nahodou nevidel a nepozna, nech ma usetri od roboty.
Poziadavky na webmail:
- co najjednoduchsi, ziadna DB, ziaden adressbook, ziadne moduly
- staci len pop3, maily chcem citat, pisat, mazat, sortovat
- free (GPL, BSD, MIT, Artistic, ...)
- co najrychlejsie, aj pri velkom pocte mailov (aspon tak rychly ako
Endymion MailMan)
- plna podpora MIME-type, hlavne multipart/signed a quoted-mime
- plna podpora nasho kodovania (7 bit, 8 bit encoding)
- renderovanie html mailov
- ziadne trvale ukladanie precitanych mailov do struktur na servery, kde
webmail bezi
- preferujem, aby to bolo v niektorom z tychto jazykov: php,perl,python a
nevyzadovalo specialne moduly
- nezavislost na prehliadaci (lynx nemusi byt plne podporovany :)
- prijemny a jednoduchy interface.

Skusal som tieto webmaily a mam k nim vyhrady:
1. Endion MailMan - rychly ale nezvlada dobre mime-type, novsie verzie pod
nie free licenciou
2. PHPost - nezvlada mime-type: multipart/mixed (rfc822) a tiez by
nezaskodilo pridat na rychlosti
3. BoboMail - neprivetivy interface, nezvlada mime-type: multipart/signed
4. Frederick - zle renderuje, otvara pop-upy.

K IMPu mam svoje vyhrady, takze prosim neodporucat.

Toto boli 3 ktore som realne pouzival, este som skusal dalsie, ktore sa
vobec nedali pouzit, napr. UebiMiau konci na timeoute, a Intelligent Mail
Grabber & SMTP mail service vyhlasi ze mam len 1 mail (testovane na
mailboxe so 750 mailami)

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk