[linux] Proxy

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Leden 25 02:24:02 CET 2002

                                        Maxim, 00:21:23
                                        25. januar 2002 (piatok)
Zdraviim!

> Pokusam sa pripojit nasu internu siet na internet cez linuxovy server
> (RH7.1)  a modem. Nasiel som nieco take ako squid, ale neni mi jasne, ako
> zabezpecit prihlasenie ku ISP cez modem. Dakujem za kazde nasmerovanie.

1.) IMHO je ako proxy server lepsi WWWOffle.

2.) AFAIK squid ako taky nezabezpecuje pripojenie na internet. Na to sluzia
programy typu wvdial, ktore pomocou pppd vyuzivaju ppp podporu v kerneli.

3.) Takisto moze byt pre Vas zaujimavy diald.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org