[linux] Problemy so shaperom

Ing. Leopold Martinka martinka na spsslm.sk
Pátek Leden 25 08:12:25 CET 2002

Zdravim vsetkych,
chcem rozbehat shaper, napisal som si konfiguraky, ale ked zadam
shapecfg attach shaper0 eth0
tak mi oznami "No such device".
Mam Red Hat 7.2, jadro 2.4.7-10 original z distribucie, vcera som dostal
radu, ze musim mat v jadre modul shaper.o. Pozrel som sa na to a modul som
nasiel v /lib/modules/2.4.7-10/kernel/drivers/net/shaper.o. V literature,
ktoru mam k dispozicii sa spomina len, ze shaper musi byt ako modul. Netreba
jadru dat nam link? Ak ano, tak ako? (Este som link na ziaden modul nerobil,
nebolo to nutne.) Ak ma niekto cely postup, budem rad, ked mi ho posle na
moj mail (nie do konfery). Vdaka.
Leos.