[linux] Problemy so shaperom

Pátek Leden 25 08:15:41 CET 2002

-> chcem rozbehat shaper, napisal som si konfiguraky, ale ked zadam
-> shapecfg attach shaper0 eth0
-> tak mi oznami "No such device".
-> Mam Red Hat 7.2, jadro 2.4.7-10 original z distribucie, vcera som dostal
-> radu, ze musim mat v jadre modul shaper.o. Pozrel som sa na to a modul som
-> nasiel v /lib/modules/2.4.7-10/kernel/drivers/net/shaper.o. V literature,
-> ktoru mam k dispozicii sa spomina len, ze shaper musi byt ako modul. Netreba
-> jadru dat nam link? Ak ano, tak ako? (Este som link na ziaden modul nerobil,
-> nebolo to nutne.) Ak ma niekto cely postup, budem rad, ked mi ho posle na
-> moj mail (nie do konfery). Vdaka.

pridal si ten modul do jadra?
pozri sa co ti hlasi syslog. mozno bude stacit dat do modules.conf riadok

alias shaper0 shaper

 Christian Science Programming: "Let God Debug It!".