[linux] screen

Pátek Leden 25 18:01:47 CET 2002

-> caute, potrebujem spustit z init.d aplikaciu, ktora by bezala pod
-> screnom (eventuelne pod niecim inym)
-> skratka, nabootoje mi masina, spusti sa aplikacia, masina ostane
-> nezalogovana, ked sa potrebujem dostat do command linu aplikacie, dako
-> ma nenapada, ako si ju ozivit aby sa v nej dalo pracovat. screen sa mi
-> totiz logicky neotvori

co za aplikacia to ma byt?

ale mozno by sa oplatilo skusit nejaky specialny .screenrc ktory tu
aplikaciu spusti a detachne sa hned... skusil si take uz?
 WinError #98652: Operation completed successfully.