[linux] regexp v php

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Pátek Leden 25 18:40:58 CET 2002

On Fri, 25 Jan 2002, Ondrej Jombik wrote:

>                                         Maxim, 00:07:27
>                                         25. januar 2002 (piatok)
> Ahoj!

Hm, ja by som skusil toto:

    $str = preg_replace("/<\s*(td).*?>/i", "<\\1>", $str);

    Kedze sa jedna specialne o tag TD a tam by sa skoro (na 99% ;-) nikde
    nemal objavit znak '>' v hodnote nejakeho parametra, netreba ziadne
    extra vyrazy... A myslim ze to iste by sa dalo pouzit aj na vsetky
    ostatne tagy ;-)

				Sam