Fwd: Re: [linux] office

Peter Bodnar Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Leden 28 08:28:43 CET 2002

Zatial ti korektne otvori vacsinu MS files SO 6.0.
Zachova formatovanie a vie to dokonca aj slusne vytlacit.
SO 6.0 je mozno pomale, ale o doooost rychlejsie ako 5.2.
Este pripadne skus OpenOffice, ci to dokaze k tvojej spokojnosti.
Alebo potom hladat rozne konvertovacie utilitky, len ci ti to casovo
nevyjde narovnako.....

Andy

Mozem len potvrdit, ja sam pouzivam, a onedlho by na to mala prejst
cela firma, OpenOffice. Co sa tyka vykonu, ano, je to pomale
Co sa tyka kompatibility, zatial na nasich textoch a tabulkach
(ktore mimochodom pouzivaju dost officovskych vymozenosti)
som zistil kompatibilitu na 96% (co je teda dost, lebo niektore
dokumenty sa nedali otvorit ani v MS Office ;-))
Jediny nedostatok, co som nasiel (teda dva):
   - scalc nepozna slovensku menu (teda SKK)
   - ma obmedzenie na 32000 riadkov

Este dodatok, co sa tyka gnumericu, ten sice vie Excel tabulky,
ale iba tak na 75%, a iba citat, nie exportovat (ak sa mylim, opravte ma,
testoval som ho iba 2 hod.)

	Ing. Peter Bodnar
--
System integrator for LAN/WAN