[linux] HP CD-writer 8220e a kernel panic

Ján Chrastina janochrastin na yahoo.com
Pondělí Leden 28 08:57:07 CET 2002

Odpoviem si sam:
Pouzitim kernel-2.4.17 bez uprav, cdrecord-1.11a13 a
zrusenim usbmgr sa podarilo uspesne napalit 2 CD.
Problem pretrvava pri pouziti kernel-2.4.17 a
cdrdao-1.1.5, ked aj pri simulacii napalovania spadne
kernel.
Neviete co s tym?