[linux] OT: problem s ramkou

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Leden 28 10:43:38 CET 2002

Jaroslav Soltys wrote:

> aj ja :-)

a ja este raz ;)

> aka je ta doska ? poznam vela vyrobcov dosiek ale hw z
> koree iba daewoo monitory :-)

no je to Mercury KOB 735 FSX alebo ECS K7S5A (malo by to byt to iste),
ma to SiS 735 chipset. Jezis ludia nekupujte to, to sa vazne neoplati
kupovat, pridajte radsej jednu-dve tisicky a kupte abit alebo microstar,
hoci aj qdi - tieto lacne dosky to su hrozne sunky s predpotopnymi
biosmi. Blame ECS a Mercury, dufam ze som neporusil nejake komercne
regulacie konfery.

> ake ma cas latency ? co som skusal, tak mi moje ramky
> zozrali vsetko, ale to som uz nemal am1 ale apacer a
> pqi, lebo am1 mi odisla na reklamaciu do velkoskladu
> (nebudem menovat velkosklad, v ktorom dodavaju taky
> nestabilny hw, kto chce si to zisti :-). doporucujem
> skusit cl3, to by malo byt stabilnejsie.

nad tymto som uz spekuloval, ale nejde mi do hlavy preco to mrzne iba v
M$, co by teoreticky malo vylucit ze je to hw problem (ibaze by linux
bol tak stabilny, ze by mu navadili hw problemy - yo! :) )

> okrem toho by bolo mozno dobre v dxdiag vypnut agp
> texturing a cez nejake tweakovacie programy nanutit
> doske iba agp2x alebo agp1x. ktovie, co to spravi :-)

toto som skusal v biose - 2x a nepomohlo to

> pripadne pravym kliknut na tento pocitac a da sa tam
> regulovat hardwareova akceleracia grafiky (ked som mal
> pentium100 ram zo znackovou doskou s rozsirenym
> intelackym chipsetom a grafiku z este rozsirenejsim
> chipom, tak som to musel vzdy znizit na minimum kvoli
> stabilite, lebo sa neznasali [teraz dufam, ze ma
> intelisti nebudu flamovat])
>
> jard

no skvele