[linux] Transparent storage

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 28 10:46:27 CET 2002

Zdravim,

Potreboval by som rozchodit takuto situaciu:
Mam maly (relativne) disk a nejake paskove mechaniky. Na ten disk
ukladam vela dat. Ak ich je skutocne vela, tak ich presuniem na pasky. A
ked to zase potrebujem, tak to hodim zase na disk.
Takato situacia sa da vo windoze riesit tak, ze OS (alebo nejaky demon)
mi kontroluje volnu kapacitu na disku a ak klesne pod istu hranicu, tak
tie najvacsie/najstarsie veci hodi na pasku. Vo filesysteme sa to vsak
stale javi, ze je to na tom istom mieste, iba to ma dlhsiu pristupovu
dobu. Cize ked k tomu zase pristupim, tak mi to z tej pasky skopiruje
naspat na disk.

Neviete, ci nefunguje nieco podobne aj v linuxe? Pripadne kde by som
mohol zacat hladat (klucove slova atd.)?

Diky.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.