[linux] hdparm

Pondělí Leden 28 12:18:52 CET 2002

-> na ATA100 diskoch (podporuje aj MB) som zapol
-> hdparm -d1 -c1 /dev/hda (hdb)
->
-> chvilu to fungovalo OK a potom zacalo pisat asi taketo hlasky
-> Jan 28 06:25:37 fini231 kernel: hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
->
-> aj pre jeden aj pre druhy disk..

zrejme nemas podporu pre DMA na tvojej doske. zisti si typ ide radica a
Nainstaluj si hedrickov IDE patch, zapni v jadre podporu tvojho ide radica,
over si ci mas pouzity ultra66 kabel a nahod nove jadro.

btw mainterovi debianu asi harasi pretoze dava instalovat patche do jadra az
po make config. Takze ak pouzivas make-kpkg, aj ked nainstalujes patch treba
ho rucne nahodit. Akurat si nepamatam strukturu adresarov (ja si jadro robim
sam a nie cez make-kpkg).

 Save the whales. Collect the whole set.