[linux] fastCGI a Perl

Úterý Leden 29 16:44:09 CET 2002

-> ->> mam dost problem. nejdu mi rozbehat pod Apache 1.3.22 fasctcgi
-> ->> btw: nie nezabudol som v <Directory> na Options ExecCGI
->
-> MfU> nastavil si handler ?
-> MfU> AddHandler neviemco .fcgi .fpl
-> nastavil, restartol apache a neslo to.
-> tak som sa nasr... a restartol celu masinu (aj tak som to uz davno
-> chcel) a konecne to naskocilo :) (nechci po mne vediet preco!)
-> len sa teraz s...am s nastavovanim localnych premennych v scriptoch,
-> lebo si to aj tak stale niektore pameta. a uz si pri tom sklbem vsetky
-> vlasy.
-> napriklad funkciu &get_cookie, ktora mi do $cookie{hocico} pridava co
-> najde v $ENV{HTTP_COOKIE}. ale pri kazdom spusteni je tam toho akosi
-> viac a viac :o) ani nastavenie "my $cookie;" nepomoze :(

to bude asi preto ze "my $cookie;" ti definuje lokalne len skalar $cookie.
Na to aby si definoval lokalne hash, musis definovat "my %cookie;"
 I intend to live forever - so far so good.