[linux] socks , dante

Středa Leden 30 15:05:22 CET 2002

-> uz dlhsi cas sa snazim nakonfigurovat socks server Dante ale zlihavam na
-> vsetkych ciarach a nedari sa mi ho donutit prepojit klienta na vonkajsu
-> IP-cku.
-> toto vypise
-> Jan 30 14:48:39 sockd[32062]: block(0): tcp/bind [: 192.168.1.4.2596 ->
-> 195.168.26.137.2596

skus podrobnejsi logging. ale podla tohoto by som si tipol ze mas zakazane
pripajat sa z prvej IP na druhu takze skus pozriet konfiguraciu a pristupove
prava...
 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]