[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Leden 31 12:43:31 CET 2002

Rad by som vedel ci sa v sucastnosti lokalizuje nejaka distribucia, alebo
nejake baliky... Ak ano nejake linky na weby, alebo maily na ludi?
Ale prosim nie odkazy na weby co maju posledny update niekedy zaciatkom
2001 toakych som nasiel kopec... Hladam nieco co fakt zije :)

                                              Misu

PS: Tento mail nemal nikoho urazit, nastvat, alebo podrazit...
    To len tak, lebo skoro po kazdom maily mi niekto vynada :)