[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 31 14:03:45 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 01:46:53PM +0100, Misu wrote:

> Dik za nakopnutie :) Na ten list som pozabudol :) Bol som sa tam pozret :)
> Je tam sice skor mrtvo ako zivo :) Ale aj tak som nasiel priblizne to co
> som hladal :)

Fajn. Ak mas nieco k prekladom, tak tam kludne napis. Bude tam zivsie :-).

> Nooo toto je presne to co som hladal :) Dokaz ze sa fakt lokalizuje :)
> Dik moc...

Ufff. Kam sme sa to dostali...? Stano, Zdenko, Martin (a ostatni), vidite to?
Oni nam neveria, ze prekladame :-)))

> No ak nieco najdem tak Ti to urcite poslem :)
> Sice absolutne nemam rad lokalizovany soft :) Ale na druhej strane
> rozumiem preco je potrebny, takze ak najdem coklvek pekne, tak poslem :)
> Inak co keby si si niekam praskol odkaz na tie lokalizacne stranky na
> linux.sk :)

Aha. Mas pravdu. Uz som to chcel davno spravit, ale akosi som na to zabudol. Vid. nizsie.

> Teda proste stvorit slovensky.linux.sk, albo lokalizacia.linux.sk
> Proste nech to ludia vidia, a mozno bude potom aj viac lokalizatorov :)

Nemas uplne pravdu. Ak to niekto naozaj chce robit (a chce pomoct), tak si informacie
vzdy najde. Napr. tak, ze napise sem do listu a dalej ho uz niekto nasmeruje.

> Lebo teraz som sa dostal k niecomu co ma sklamalo:

Ano. Do 24 hodin by ta stranka mala ist, opravim to...

> http://slovencina.linux.sk/
>
> No browser mi vratil toto:
>
> 403 Forbidden
>
> Forbidden You don't have permission to access / on this server.
>
> Smutne :(
>
>                                     Misu

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |