[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Leden 31 15:41:50 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Marcel Telka wrote:

> Fajn. Ak mas nieco k prekladom, tak tam kludne napis. Bude tam zivsie :-).

> Ufff. Kam sme sa to dostali...? Stano, Zdenko, Martin (a ostatni), vidite to?
> Oni nam neveria, ze prekladame :-)))

Ako som uz pisal nezaujimam sa moc o slovenske verzie softov... Ale aj tak
ma zaujimalo, ci sa lokalizuje... Viem, ze ver softov je uz po
slovensky... LEn sa tazko dohaduje, ci to robil niekto teraz alebo pred
rokom.... Nikoho som nechcel urazit :)

> Aha. Mas pravdu. Uz som to chcel davno spravit, ale akosi som na to zabudol. Vid. nizsie.

> Nemas uplne pravdu. Ak to niekto naozaj chce robit (a chce pomoct), tak si informacie
> vzdy najde. Napr. tak, ze napise sem do listu a dalej ho uz niekto nasmeruje.

No pokial viem tak specifikaciu tohto listu nie je slovensky linux, ale
linux vseobecne... Dalsie vec, ludia radi nieco vidia... Ludi motivuje
poznanie... Takze ked vidia, ze sa preklada... A ze to robia ludia... ZE
komunikuju... Ze to ide stale vpred... Tak potom si povedia, preco san
nepridat do mlyna... Ale nie kazdy ma chut ten mlyn krutit sam...

> Ano. Do 24 hodin by ta stranka mala ist, opravim to...

Nudem velmi rad :) Tiez by som bol rad keby sa linux rozsiril... Ale treba
preto nieco robit... :) A hlavne by ludia, ktori nieco robia mali ukazat,
ze linux na slovensku zije... :) Dufam, ze raz sa budem moct zaradit tiez
k tymto ludom... Lebo mi dost zalezi na tom aby sa linux presadil tam kde
je potrebny...

Hoj :)