[linux] PHP - kompilacia kodu

pivoluska na globtelnet.sk pivoluska na globtelnet.sk
Středa Leden 30 21:31:30 CET 2002

On Tue, Jan 29, 2002 at 09:37:18PM +0100 Jan Nemsak wrote:
> Cafte
> Da sa nejako zamedzit, napr. nejakym skompilovanim php kodu, aby mi
> administrator na serveri nemohol vidiet moje zdrojaky php stranok ktore su
> umiestnene na jeho serveri?
> Dakujem
> Jano

Existuje utilita (neviem ako sa volá, ani kde ju nájdete), ktorá pomení
Vami definované identifikátory v PHP na ich md5 checksum. Vznikne z toho
celkom pekny bordel, ale pre PHP interpreter je to všetko v najlepšom
poriadku.

Ospravedlňujem sa za dosť obecnú a málo informatívnu odpoveď, ale fakt
nemám čas hľadať to.

Videl som o tom zmienku buď na 1.) cz.comp.lang.php  2.)
http://www.phpbuilder.com/

mP