[linux] nfs + netfilter

Čtvrtek Leden 31 17:49:32 CET 2002

-> 3.) mountd, lockd a statd maju variabilne porty a to je problem.
->
-> 	Podla NFS-HowTo sa s tym da robit nasledovne:
->
-> a.) V aktualnych verziach tychto programov sa daju porty daju natvrdo
-> specifikovat. Firewallove pravidla potom nebudu problem. To je to co som
-> myslel.
->
-> b.) Zakazat vsetko a v zavislosti od toho, ako sa tieto porty menia
-> upravovat firewallove pravidla. Toto mi pripada dost brutalne. :-)

c.) napisat modul do jadra ktory by to detekoval. Sice to je dost tazke ale
vela ludi by ti bolo mozno aj vdacnych...

 Honk if you love peace and quiet.