[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Čtvrtek Leden 31 22:06:26 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 02:03:45PM +0100, Marcel Telka wrote:
> [...]

Hej, tak k tomu mám čo povedať -- som lenivý bastard! Pôvodne to bol
tuším Stano Višňovský, kto tam robil novú stránku, potom som sa ponúkol
ja, vraj do konca januára niečo zbúcham. Dnes je 31., niečo tu síce mám
hotové, ale nic moc, takže... Hm, vlastne k tomu nemám čo povedať...

Počkať, ako sa to povie, keď niekto niečo sľúbi a nedodrží to? Jáj, mám
veľa roboty! Jasné, to bude ono! Mám strašne veľa roboty.

Hlavne sa chcem verejne ospravedlniť FuturEovi za to, že som lenivý
bastard.

Ale aj tak je to sranda, že si niekto všimol, že je tam len
štyristoštvorka. Je tam už tri mesiace...

	judas
--
[judas na hell judas]$ whatis life
life: nothing appropriate