[linux] Problem

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pondělí Červenec 1 13:48:35 CEST 2002

neuviedol si nic podstatne o tvojich vychodiskovych podmienkach:

OS zdroju, ciela, tvoje znalosti programovacich jazykov
ci to chces riesit ako webovu aplikaciu
alebo nejaku vlastnu
ci poznas systemy ako ftp, scp a preco ti nevyhovuje
pouzivat tieto protokoly na prenos suboru atd atd
(pretoze urobit si nad ne nadstavbu na "vyber" suborov je lahsie
ako sprtat sa v nejakom vlasttnom protokole).

nepocitaj ze okrem mna ti niekto odpovie :)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk