[linux] MySQL

Martin Ondrovic mathew na karol.adlerka.sk
Pondělí Červenec 1 21:03:21 CEST 2002

Zdravim.
Som spravca databazoveho servera MySQL a mal by som zopar hard-core
otazok...
1. Klienti sa zvacsa pripajaju cez klasicky MySQL monitor zo shellu a mna
by zaujimalo ci nieje mozne klasicke privitanie monitora zmenit (chcel by
som to nieco na sposob motd) bez toho aby som nemusel pokazde prepisovat
zdrojaky a rekompilovat ich (teda tej konzoly). Popripade to doplnit k
standartnemu privitaniu. najlepsie ak by to tahalo z externeho suboru
popr. z nejakej tabulky.
2. Existuje nejake nastavenie ktore zamedzi logovanie istych prikazov
napr. set password...
3. Potreboval by som zaviest historiu prihlaseni uzivatelov. Najlepsie by
bolo ak by sa to ukladalo do nejakej dalsej databazy, a malo by to
odsahovat kedy, kto, odkial a co (ktoru databazu) pouzival

Vopred dakujem.

----[Student SPSE K.Adlera]----------------[ICQ #160838846]----
----[webmaster www.adlerka.sk]-[FTP&MySQL karol.adlerka.sk]----
Pripadne gramaticke chyby vznikli urcite transportom spravy:-))