[linux] mazanie riadkov v subore a jazyk C

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Středa Červenec 3 15:26:09 CEST 2002

Ahojte,

   Robim nejaky program v C-cku a kedze nie som nejaky skuseny developer
mam mozno pre niekoho lamersku otazku ;-). Potrebujem mazat riadky v
otvorenom subore napr. odstranit uzivatela z passwd suboru. Akym sposobom
sa robi mazanie? Citanie, zapis je mi jasne, ale mazat riadky... Zatial to
robim tak, ze nacitam povodny obsah suboru a tento obsah okrem riadkov,
ktore chcem odstranit zapisem do ineho tmp suboru a tym potom nahradim
povodny subor.

Aky sposob sa pouziva na taketo veci?

Dik za nakopnutie.

S pozdravom