[linux] mazanie riadkov v subore a jazyk C

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Červenec 3 16:15:54 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Frantisek Repkovsky <repkovsk na magic.allianz.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, July 03, 2002 3:26 PM
Subject: [linux] mazanie riadkov v subore a jazyk C

>    Robim nejaky program v C-cku a kedze nie som nejaky skuseny developer
> mam mozno pre niekoho lamersku otazku ;-). Potrebujem mazat riadky v
> otvorenom subore napr. odstranit uzivatela z passwd suboru. Akym sposobom
> sa robi mazanie? Citanie, zapis je mi jasne, ale mazat riadky... Zatial to
> robim tak, ze nacitam povodny obsah suboru a tento obsah okrem riadkov,
> ktore chcem odstranit zapisem do ineho tmp suboru a tym potom nahradim
> povodny subor.
>
> Aky sposob sa pouziva na taketo veci?

Ani to co si napisal nie je hovadina, ale skor by som to robil tak, ze by
som si cely file nacital ako dynamicke pole a zaznamenal si do dalsieho
dynamickeho pola , ktore riadky mam vynechat a pri zapise prislusne prvky
pola stringov jednoducho vynechal -jednoducho zavries subor na citanie a
otvoris ho na zapis- mozno pojde aj dost riskantne fopen(filename,"rw") lebo
po nom musis davat pozor aby si mal cely subor v pamati  este pred prvym
zapisom....

Peto