[linux] SPAM detection

lubos klokner lubos na klokner.sk
Čtvrtek Červenec 4 09:47:35 CEST 2002

* Julius Loman <lomo na lomo.sk> (04.07.2002):

> nastav si overovanie reverzneho zaznamu pre IP z ktoreho posielaju
> postu... VELMI to pomaha (aj ked neodfiltrujes vsetko, ale asi 95%
> americkych spamov je slusna uspesnost)
>
> a ked niekto nema reverz, tak nech sa nehambi a raci si ho nastavit

toto nieje az taka pravda... niekedy pridelenie reverznych zaznamov
laguje uplne niekde inde, na toto by som sa rozhodne nespoliehal.

co sa tyka povodnej otazky tak by som skusil spamassassin.
zatial mi to chytilo len par "nespam" mailov a to tiez len
preto, ze sa mi to nexce nejak viac konfigurovat.

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>