[linux] SPAM detection

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Červenec 4 11:23:25 CEST 2002

Ahoj,

> to nie je riesenie, lebo uz som do EW (EuroWebu) pisal niekolkokrat,
> nech nam spravia reverzne zaznami a stale nic (ani sa nikot neozval).
>
> takze tot riesenie aspon u mna neprichadza v uvahu.

no, skus zmenit providera ;). Aj ked som osobne v EW kedysi robil, ked
niekto nevie zrobit reverz, nemas byt preco ich klientom, najdi si
providera, ktory ti reverz spravi.

> ked to zavisi od niekoho, kto je akoik neochtony (alebo tam tiez maju
> tuto ficuriu a moje maili tam proste nedojdu :-)

to nie je o ochote a neochote -- si klient, prejdi k inemu providerovi,
ked je jeden neochotny, preco si u neochotneho providera? Provider,
ktory je neochotny by mal skrachovat, ty mu dopomahas k tomu, aby sa na
trhu drzal :). Takze to, ze je neochotny je vlastne tvoja vina ;).

   Juraj.