[linux] OT: mdb2mysql

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Čtvrtek Červenec 4 12:44:16 CEST 2002

| Zdravim.
| Potreboval by som vyriesit export dat z M$ Access do MySQL. Problem ani
| tak nie je zo samotnym exportom, tak funguje bez problemov
| (msaccess:file->export->odbc), ale iba 'manualne'.

TO je asi najjednoduchsi postup.

| Potreboval by som tuto operaciu zautomatizovat (denny export dat).
| Neviete mi poradit ako to vyriesit? Da sa takyto export v prostredi m$
| windoz zrealizovat?, pripadne neexistuje nejaka utilita typu 'mdb2odbc'?
| :)
| Vdaka za kazde nakopnutie.

Automatizaciu by som riesil nasledovne:

1. Export do odbc prepojenych tabuliek riesit cez INSERT/UPDATE SQL dotazy...
2. Zoznam tychto SQL dotazov vlozit do pola (pripadne makro)
3. Napisat kod (Modul), ktory zabezpeci spustenie vsetkych exportovych dotazov.
4. Napisat makro "Autoexec", ktore spusti ten exportovy kod a po ukonceni zavrie aplikaciu.
5. Dat niekam (scheduler, pripadne iny sposob) mechanizmus spustenia (otvorenia) tejto Accesovej aplikacie.

Cize rekapitulacia:
Spustit MDB/MDE, ktora automaticky urobi vsetky exporty a zavrie sa.
V MS Access97 a vyssie sa to da elegantne urobit...

GG