[linux] Re: Nove mailinglisty

Matej Pivoluska pivoluska na orangemail.sk
Pátek Červenec 5 21:42:45 CEST 2002

Caute!

On Fri, Jul 05, 2002 at 05:30:43PM +0200 Tibor Pittich wrote:

> na zaver si dovolim ponuknut moznost hostovania mailing listov, ktore
> maju suvislost s unixom, alebo aj linuxom na tomto listservery, nakolko
> za cas fungovania sa ho podarilo vyladit myslim velmi dobre a aj vdaka
> tu spomenutym vlastnostiam by mohol byt vhodnym miestom pre rozne
> diskusie.

Nuz, ja by som mal navrh rozdelit linuxovu konferenciu na dve casti:

a) cast venovana samotnemu Linuxu a programom na nom beziacim (cat, vim,
kde, mplayer...), cize nieco ako desktop-linux,

b) cast venovana Linuxu v spojitosti so sietami a bezpecnostou.
(iptables, postfix, apache, squid...)

Rad by som sa dozvedel Vase ctene nazory.

mP