[linux] Re: [linux] OpenOffice.org CZ s podporou slovenštiny?

Ivan Ivanov ivanov na i3.kar.elf.stuba.sk
Sobota Červenec 6 17:51:19 CEST 2002

> Vzhledem k tomu, že spousta věcí se hodí
> i pro slovenštinu, rozhodli jsme se, že zařadíme slovenské věci i do
našeho
> buildu a pokud bude zájem, poskytneme náš framework (včetně build systému)
> i pro slovenštinu a budeme tak produkovat i slovenskou verzi (samozřejmě
> pokud bude zájem na vaší straně a pokud to již náhodou neděláte :-).

Ja neviem, ci to niekto robi, ale ten napad sa mi paci.
Nejde ani tak o menu ..., ale skor o slovensky slovnik, lebo ten (tak sa mi
zda) som si nemohol vybrat pri instalacii, ci hej? Ale samozrejme aj
vytvorenie slovekej verzie podporujem a myslim, ze ak sa na tom bude
spolocne pracovat nebude to na zahodenie. Cesko-Slovenske spojenie uz
existuje aj v Pythonovej konferencii a nemyslim si, ze by to bolo na skodu!
Ak by som mohol nejako pomoc, tak rad v niecom pomozem, aj ked volneho casu
neni vela :-)

I3