[linux] mazanie riadkov v subore a jazyk C

Neděle Červenec 7 19:29:14 CEST 2002

-> > >    Robim nejaky program v C-cku a kedze nie som nejaky skuseny developer
-> > > mam mozno pre niekoho lamersku otazku ;-). Potrebujem mazat riadky v
-> > > otvorenom subore napr. odstranit uzivatela z passwd suboru. Akym sposobom
-> > > Aky sposob sa pouziva na taketo veci?
-> > Ani to co si napisal nie je hovadina, ale skor by som to robil tak, ze by
-> > som si cely file nacital ako dynamicke pole a zaznamenal si do dalsieho
-> > dynamickeho pola , ktore riadky mam vynechat a pri zapise prislusne prvky
->
-> 	Staci zacat zapisovat od miesta, kde sa nachadza zaciatok riadku,
-> ktory chcete vymazat.

Ano, ale v pripade vypadku systemu uprostred riskujes ze budes mat pekne
dosahany passwd. Preto je lepsie zapisovat do temp. suboru a potom ten
premenovat na passwd.

 Nothing is fool-proof to a talented fool.