[linux] gvim - fonty, Xresources

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 9 21:26:26 CEST 2002

Dňa Ne 7. Júl 2002 13:37 ste napísali:
> Ok otestoval som to, a mozem potvrdit, ze gvim (version 6.0.19-mdk 8.2)
> sa takto sprava. Zial monetalne nemam cas (a ani to nepotrebujem)
> zistovat preco tomu tak je.
> Ale skus si pozriet ten gui_x11.txt (:help gui_x11.txt ) - asi 20% textu
> sa zaobera fontom.
>
> Zd.
Uz som si to precital druhy krat, hadam som trochu mudrejsi... tak to nejako
strucne zhrniem.
Co sa tyka Xresources GTK verzia gvim by MALA reagovat na tieto resources
(vystrihnute z gui_x11.txt):
    command line argument		resource name		meaning
    -fn  or  -font	    		.font			font name for the text
    -geom  or  -geometry    		.geometry		size of the gvim window
    -rv  or  -reverse	    		*reverseVideo		white text on black background

Co sa tyka fontov, nenasiel som tam (podla mna) nic tykajuce sa .vimrc.
Jedina zaujimavost na ktoru som skusanim dosiel, je ze ked vo .vimrc
nastavite guifontset, gvim to s prehladom ignoruje, aj :set guifontset ?
vracia defaultnu hodnotu.

Asi si zmensim rozlisenie (momentalne 1400x1050 na 17") alebo zacnem
vypisovat B.Moolenaarovi.

Juraj