[linux] Repost (changed): XDMCP server

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Čtvrtek Červenec 11 11:21:44 CEST 2002

Ahoj,

On Thu, 11 Jul 2002, Gabriel Gajdos wrote:

> Opatovne posielam svoj problem, ktory je zrejme zapricineny mojim "mewbie". Problem je, ze netusim, kde mam hladat spravne
> nastavenie:
> Je to vec grafickeho zavadzaca (lilo), X-win servera (Xfree), nastavenie runlevelu alebo nieco uplne ine?
>
> Popis:
> Pripajam sa k X-windows serveru zo siete; "nejako" sa mi to podarilo nakonfigurovat.
>
> Ale neviem to nakonfigurovat tak, aby graficke rozhranie fungovalo aj na
> lokale...
> Viem to nastavit len tak, ze bud viem ziskat graficky login lokalne alebo
> [...]

Neviem ci som spravne pochopil co vlastne chces ;-).

Prihlasis sa lokalne do systemu cez textovy login:

1.) Ak chces spustist lokalne nejake desktopove prostredie resp.
    X server + nejaky WM (window manager) spusti "startx"

2.) Ak sa chces prihlasit na vzdialeny X server spusti:
    X -query IP_adresa_servera

Alebo sa daju spustit sucasne dva X-servery, jeden lokalny s WM a druhy
pripojeny na vzdialeny server a mozes sa medzi nimi prepinat...

S pozdravom

Frantisek Repkovsky