[linux] Repost (changed): XDMCP server

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pátek Červenec 12 13:46:33 CEST 2002

ahoj
ked citam tvoj popis problemu, tak sa mi zda, ze to mas nejako dopletene

> Pripajam sa k X-windows serveru zo siete; "nejako" sa mi to podarilo
nakonfigurovat.

> Ale neviem to nakonfigurovat tak, aby graficke rozhranie fungovalo aj na
> lokale...
ak mas spravne nainstalovany ten mandrake 8.1 - tak by si sa mal dostat do X
window systemu po zadani prikazu "startx". Ak by to po standardnej instalacii
neslo, tak to moze byt jedine problem ovladacov tvojej VGA
> Viem to nastavit len tak, ze bud viem ziskat graficky login lokalne alebo
> cez siet (XDMCP).
>
> Teda ak sa pokusam prihlasit na server lokalne, nezobrazi sa mi graficky
zavadzac, len klasicky textovy login...
tu uz hovoris o grafickom logine, o pat riadkov vyssie chces iba graficke
rozhranie, co v kontexte su velmi rozlicne veci. Graficky login (po
nabootovani) dosiahnes
1) bud jeho zapnutim pri instalacii
2) nastavenim defaultneho runlevelu na runlevel 5

skus trochu upresnit o co ti ide

Michal Toth