[linux] Repost (changed): XDMCP server

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pátek Červenec 12 14:24:31 CEST 2002

| ahoj
| ked citam tvoj popis problemu, tak sa mi zda, ze to mas nejako dopletene

Jo... To je mozne. Ba dokonca velmi pravdepodobne... Som v linuxe newbie a este mám v tom dost chaos... ;-) mea culpa. Asi si kúpim
knihu. Win som zvládol aj bez knihy, Linux asi bude nad moje sily... Uz by som si aj bol nieco kupil, ale vsetky dostupne knihy su
pre RedHat... Nie je nieco site na Mandrake na internete (English/Deutsch)?

| nakonfigurovat.

| ak mas spravne nainstalovany ten mandrake 8.1 - tak by si sa mal dostat do
| window systemu po zadani prikazu "startx". Ak by to po standardnej
| instalacii
| neslo, tak to moze byt jedine problem ovladacov tvojej VGA

Uz asi nemám dobre nainstalovaný M8.1, lebo som to totálne posahal (mea culpa, mea maxima culpa!). Uz mi nenastartuje ani XFS...
Asi to celé preinstalujem (ten server zvládne malý výpadok).

| zavadzac, len klasicky textovy login...
| tu uz hovoris o grafickom logine, o pat riadkov vyssie chces iba graficke
| rozhranie, co v kontexte su velmi rozlicne veci. Graficky login (po
| nabootovani) dosiahnes
| 1) bud jeho zapnutim pri instalacii
| 2) nastavenim defaultneho runlevelu na runlevel 5
|
| skus trochu upresnit o co ti ide

Tak to skusim este raz:
Nejako som niekde nastudoval, ako je mozne nastavit, aby som sa za pouzitia X-win terminala pripojil k Linuxovemu serveru na dialku
(cize aj z Win32 stanice).
Problem je v tom, ze ked som to *nejako* nastavil, tak mi *zmizol* graficky login (to klikacie prihlasenie, co WinXP odkukal) a
zostal len textovy...

Ospravedlnujem sa za moje vyrazy, ale este zjavne neviem spravne pomenovat tieto sucasti Linuxu. Pripadam si takmer ako uzivatel, co
si pletie subor s adresarom... :-(

To, co mi napisal Peter Luciak momentalne neviem odskusat, pretoze mi tie "X-ka" totalne spadli (urcite mojou vinou!)... Ale
genialne na Linuxe je to, ze ostatne serverove sluzby bezia (ako inak?) spolahlivo aj nadalej...
Takze tam nahodim Mandrake 8.2, nanovo to nakonfigurujem (/etc mam zalohovane, takze neocakavam problemy) a odskusam.
Problem, ktory popisujem, pretrvaval aj na Mandrake 8.0 (8.1 je teraz uplne nova instalacia, nie upgrade), takze ocakavam, ze sa mi
objavi aj vo verzii 8.2.

GG