[linux] Repost (changed): XDMCP server

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Červenec 14 11:25:16 CEST 2002

Dňa Št, 2002-07-11 at 21:23, Oskar Stolc napísal:
> Cau,

> tento problem som riesil v debiane zinstalovanim balika 'xfonts-base' a
> potom mi uz islo nastartovat X-y. Skus...
To nebude v tom, lebo X mu bezali a teda 'fixed' uz musel mat
nainstalovany. Podla vsetkeho mu nebezi xfs (dovodom bude pravdepdobne,
ze xfs nema pristup do adresarov s fontami. Tie sa mi nieco podobne
stalo, ked som poriadne dosahanu konfiguraciu, ze xfs prestalo zrazu ist
- takze ked budes instalovat MDK8.2, tak by som nerobil upgrade, ale
cistu instalaciu...)

Tento problem sa da vyriesit tak (radsej to pouzivaj iba docastne, lebo
pouzivanie xfs je preferovana moznost), ze do /etc/X11/XF86Config-4
(pripadne  /etc/X11/XF86Config ak nepouzivas X verzie 4 a vyssie) dopis
do sekcie Section "Files" tento riadok
	FontPath "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc"

potom by ti uz X mali ist spustit, ale budes mat problemy s fontamim,
ktore nie su v "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc"

Zd.