[linux] APM a power down

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Červenec 15 15:07:42 CEST 2002

On Mon, 15 Jul 2002, Peter Strelec wrote:

> Ahojte.

Ahoj,

> Mam jadro 2.4.18 nakonfigurovane s podporou APM a s povolenou volbou
> Use real mode APM BIOS call to power off.
Skus skompilovat jadro prave bez tejto volby, ta sa pouziva len v urcitych
pripadoch, ked sa ti pri vypinani system nevypne korektne (blby BIOS).
Na automaticke vypinanie pocitaca (po "shutdown -h now) staci mat zapnutu
podporu APM.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky