[linux] amavis

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Červenec 17 12:16:12 CEST 2002

> ja zatial pouzivam tento amavis 0.2.1 v kombinacii s f-prot
> ziaden vysoky load to nerobi (neviem kolko ti tam "pretecie" mailov za
> minutu, ja som to nasadil na stroji, kde je cca 170 account-ov, nerobi
> to takmer ziadnu zataz.
> ako som popozeral ten amavis, tak to robi len dekompoziciu mailu (parsne
> mime, rozbali archivy, ktore vie, ... ) a pusti na to tie antiviry ktore
> mu zadas. skor by som pri vysokom load hladal chybu v antivire.

no antivir je v poriadku ale su hned tri
sophos, vfind a f-secure
okrem toho tadial pretecu stovky az tisice mailov za den (podla
statistik od 12000 do 50000 tisic za mesiac, ale malo prejde cez vikend
a v noci)
zatial je to v testovani takze v podstate simulujem traffic ktory bezi
na realnych live serveroch ale nie je to live ( ved by ma uzivatelia
zabili ;)
problem je ze pri vysokom loade to jednoducho prestava fungovat korektne
cmd verzie antivirov idu (aspon sa mi zatial nepodarilo dokazat opak,
pricom chyba potazmo amavisu je opakovatelna)
problem vyzera byt priamo v podavani dat z jedneho programu do druheho
teda amavis/scanner

dz