[linux] amavis

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Středa Červenec 17 15:10:27 CEST 2002

> uff.. no ja mam asi rovnaky traffic, mozno aj o dost vyssi, ale nemeral
> som...
> stroj je celeron 533, 64MB (tie maily sa potom ale dalej relay-uju na iny
> stroj, odkial si vyberaju postu useri).. load je na nom minimalny
> (malokedy prekroci 0.1)

skusal som to za vyrtualnych okolnosti ze by bolo vysoke mnozstvo
attachementov
load som zdvihol v podstate virtualne, pretoze sa mi uz stalo ze nejaky
dobrak poslal 50 megovy zip cez mail.
ono koniec koncov ked som si pytal vfind od lokalneho resselera, tiez mi
poslal trial verziu mailom!!! =cez 20 mega, sice to zozipol, len zabudol
ze na uuencodnute veci to nema vplyv ;)
problem je ze ak sa ma sluzba rozrast, nesmie to robit chyby vobec
skusam to teraz s milterom

dik

dz