[linux] Re: amavis

riki phobie na host.sk
Středa Červenec 17 15:39:14 CEST 2002

> tento mailgate .. mal som z neho pocit ze povodny mail program ide na iny
> port a mailgate sa usidli na 25ke a teda takto jednoducho docieli ze vsetko
> ide cez neho.

to bola stara verzia a okrem toho bez problemov aj starej verzii vies
povedat v konfiguraku na akom porte ma pocuvat. na aky port to donho z
postfixu co mas na 25tke napajpujes si uz zapises do master.cf
(slovo postfix si kludne nahrad inym pouzitelnym postarom).

> Ibaze .. ja mam dost vela pokusov o spam a o nedovoleny relay a tym padom by
> som vsetko prijal (ku scenovaniu) potom oscanoval a potom predal maileru
> ktory by uz na zaklade black listin nezistil nic lebo odosielatel by bol
> 127.0.0.1 .. alebo zistil ze to nechcem ale kedze mnohokrat spatna adresa je
> zla tak vsetko dostane postmaster takze ja .. co teda nechcem

relay a spamy a podobne hluposti kontrolujes na smtp daemonovi ktory ti
pocuva na 25.

> Ako vravim nestudoval som to poriadne ale mam pocit z mala readme co som si
> rychlo pozrel ze je to tak. Alebo nie ?
> Da sa vpohode poriesit aj to ? teda blacklist , spam relay a posta na
> neexistujucih userov (aby ju ihned odmietol) ?

vsetko ti to riesi postovy daemon co ti bezi na 25tke, avmailgated tam
behat nemusi.

nikde neznamena ze ked mi antivirovy developer povie v dokumentacii ze si
mam na 25tke pustit pod rootom binarku ktoru nepoznam ze to aj urobim :))).

--
"You are granted absolutely no right to use this software whatsoever."
"Make your own version!!"