tak trochu OT Re: [linux] openantivirus (was: amavis)

Kocur kocur na nocka.sk
Čtvrtek Červenec 18 11:15:33 CEST 2002

> web stranky, kopirovane programy, stiahnute programy z netu... vsade sa
mozu
> nachadzat virusy. Dolezite je aby pouzivatelia neprepadli falosnemu
> presvedceniu ze ich antivirus v maileri (alebo vobec nejaky) ochrani pred
> virusmi.

taq z timto suhlasim..
ja mam denne aktualizovany antivirus na servery...
tyzdenne na workstatione a aj tak sa mi sem predvcerom
dostal virus.....a za 2 min. sa stihol poslat kazdemu...
cize musel prist mailom tesne pred updatom...

v kazdom pripade je dobre mat aspon neaky antivirak...
taqze debaty o tom ci ho mat aj alebo len na serveri su podla mna onicom...